onsdag 22 oktober 2008

Dont know where I'm gonna get my action, now?

Har tagit ett farväl av Hellacopters i Linköping och det var givetvis snorbra och sjukt boogiesvängigt och riffkavalkadigt som alltid och utan det där äckliga poserandet utan mest bara hockey och inte så mycket snack och nu är jag hemma i Kalmar och tycker att allt känns som en söndag och därför går jag och drar täcket långt upp över öronen och låtsas att det är måndag imorgon, för då kan jag trösta mig när jag vaknar att det är torsdag och då skulle det blivit pannkakor om jag bodde i Stockholm men det gör jag inte längre och det är jag lite ledsen för men, jag mer ganska bra ändå, jag vill inte klaga och jag ska aldrig, aldrig mer skriva en sådan här lång mening igen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Wille, man kan väl steka pankakor i Kalmar med?!