måndag 29 december 2008

Bot & bättring.

Claudia har stått i rampljuset på den här Blixt & Dunder-bloggen alldeles för länge nu. Visserligen var hon väl värd det, för hon skapade ändå någon slags ordning på det kaos till frisyr som jag har. Jag höll på att tuppa av när jag fick reda på priset dock (480 spänn!), men då kom hon med de tröstande orden att det ingick en putsning inom 6 veckor. Dvs 1,5 klippning och genast kändes priset mer humant.
Nog om Claudia.

Även om aktiviteten på den här bloggen den senaste tiden varit sämre, likt ett slag snigelpostblogg, än någonsin har jag ändå några anledningar.
Julen är en familjens högtid. Därför har jag varit med släkt och familj och firat jul. Då pausar jag bloggandet. Lätt.
Sedan: 39 graders feber. Har varit sängliggandes i tre dagar. Har inte varit såhär sjuk på 10 år. Skulle inte kunnat forma ett korrekt ord i feberyrseln. Men. Nu har vändningen börjat...

Det här inlägget är dock bara en teaser för vad som komma skall. Årsbästainlägget. Snart så kommer det mastodonta årsbästainlägget i diverse kategorier.

Snart är 2009 här. Jag tänkte hälsa det hjärtligt välkommen i Stockholm. Om febern så vänligt lämnar WO snart.
Och. Det blir nog inte tågluff i sommar. Vi satsar på staterna istället. Amen!

Inga kommentarer: