måndag 22 december 2008

Claudia.

Fy tusan vilket snyggt namn. Claudia. Utan Schiffer.
Hon var söt och kapade mina lockar.
Dessutom var hon lillasyster till en gammal gymnasievän. Kalmar är inte så stort mina vänner.

Idag har jag åkt bil från Kvarnemåla till Kalmar med bröderna, jobbat, ätit lunch med Vic, druckit kaffe med Vic, köpt jeans, jobbat igen, köpt julklappar, klippt mig, köpt mat, åkt buss hem, lagat mat, ätit mat och slagit in julklappar. Och nu rundar jag av med Everton - Chelsea. Me love Canal+.

Marcus & jag har nu bestämt oss. Vi ger varandra en englandstripp i födelsedagspresent kombinerat med julklapp till varandra. Kanske inte Premier League, det lutar åt Arsenal - Roma...

2 kommentarer:

Anonym sa...

hm...jag är inte i behov av bekräftelse eller så men, visst var presentidéen lite av min idé och visst var den ganska bra, ja. Claudia är fint men jag tycker nog Lily är finare!

Anonym sa...

Linn, din skrytsamhet lyser igenom!