måndag 15 september 2008

Skinande vitt!

Pappa och bröder. Och vips så var vardagsrummet inte längre gult och fult.


Nu är det bara lite lull-lull som ska fixas så är jag jättenöjd.
Bokhylla, magasinställ och en iPod-dock med högtalare.
Någon som vet några stabila iPod-högtalare runt tusenlappen? Please help me out.





Och så drog hockeyn igång. Mitt i fotbollsyran.


Måste säga att HV överraskade med speed och stabiltet.
Och Pelle Gustafsson, Oskarshamns finest. 38 år och 3 mål.





Och just det. Det finns absolut inga ambitioner att detta ska bli en modeblogg. Men jag måste bara fråga: är de här för brudiga? Behöver jag mer testosteron-boots i höst?



Foto: STHLM DG

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nej jag tycker inte att dom är för brudiga! Undersidan och klacken ger en någon mer manligkänsla så go for it :)

Emanuel Karlsten sa...

Ja, dammit. Alldeles för brudiga. I mina ögon.
Om du kommer med dem kommer jag stanna upp och undra "är du brud".
Liksom.

Anonym sa...

DE GÅR BRA!

Anonym sa...

svinok, jag har vart och testat ett par liknande idag, fast bonnigare! lite sugen, men jag är feg på att köpa den sortens skor!