tisdag 2 juni 2009

Byrå & lillebröder.

I dag har jag hunnit med saker som jag glömt, men även glömt saker som jag borde. Det är bråda dagar. Som det brukar vara i maj, höll jag på att skriva och inser att det redan är juni.
Och så flyttade farmors gamla byrå in i min lägenhet. Iofs med viss behandling av firma mor&far. Det känns tryggt att ha den bredvid min säng.
Och på fredag tar mina bröder studenten. Men en gång lillebror, alltid lillebror. Hur stora de än blir. Jag kommer vara stolt.
På söndag åker jag till Tzatziki-country!


Äntligen finns Logh på Spotify!

1 kommentar:

Anonym sa...

So, semester.., härligt. Hoppas det blir fint. Hade själv en slags sommar i helgen med Frank Black och Neil Young i kyla och ösregn. En upplevelse. Hade varit kul att ta en kaffe eller annan dryck någon gång. dlt300@hotmail.com, eller så finns jag nog på fejjan/David i Tones.