söndag 18 januari 2009

Söndag efter helg med extremt mycket innehåll.

Det är aldrig lätt att komma hem till 70 kvadratmeter ensamhet. Tyst och icke-omfamnande 70 kvadratmeter impregnerat med ensamhet.
Men när man levt med väskan och lätta steg på massor av gator och galor, så är det ändå skönt att ramla in i det egna. Hemmet.
P3Guld. Vänner och vänner och vänner. Kanske någon fiende. Och en tjej i badtofflor. Väldigt mycket för lite tid.
Jag orkar inte sammanfatta helgen mer än så. Den har varit skitbra.
Men. Jag ska ge er lite godis. Den här killen kommer spelas på en radio nära dig hela sommaren.


Jag har landat i soffan. Kollat spansk ligafotboll, ätit Polly och nu är det bara de äckliga med mörk choklad kvar.
Imorgon är det måndag. Jag har tvättid. Och inget känns väl mer måndag än att ha tvättid. Eller kanske väntetid, innan veckan, och världen, vaknar. Måndag som måndagar är mest.
Kanske det blir sol. Det skulle göra det lättare.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för tipset om John ME, totalt beroendeframkallnade! /Ina

Anonym sa...

John ME går på repeat nu efter guldgalan, iaf på cats stämband, för dyr för strand dock antar jag!?